Regulamin forum

Przeczytaj, zanim coś napiszesz! - - - - - Informacje dla NOWYCH użytkowników!
Regulamin forum
Informacja dla nowych użytkowników

Od momentu rejestracji każdy nowy użytkownik ma możliwość pisania postów na forum. Pierwsze pięć postów zostanie opublikowanych jednak dopiero po zatwierdzeniu przez moderatora, dlatego poczekaj z dublowaniem pisanych przez siebie postów do momentu zaakceptowania ich.

Jako nowy użytkownik forum możesz założyć swój temat jedynie w dziale "Przywitaj się" oraz "Ankiety, badania, sondy". Odpowiadać możesz w każdym otwartym do dyskusji temacie. Nowy użytkownik nie ma możliwości zakładania ankiet i głosowania w ankietach na forum.

Po pięciu napisanych i zatwierdzonych postach zyskujesz pełne prawo do samodzielnego publikowania swoich odpowiedzi oraz zakładania własnych tematów i ankiet. Ponadto dostajesz możliwość przeglądania profili innych użytkowników oraz wysyłania i odbierania wiadomości prywatnych (PW). Możesz też ustawić awatar oraz podpis (zasady znajdziesz w Regulaminie).
Awatar użytkownika
Walpurg
wielki miś Gejowa
wielki miś Gejowa
Posty: 26629
Rejestracja: 23.08.2002 21:31
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Regulamin forum

Postautor: Walpurg » 21.10.2013 21:14

    Na forum:
I. Możesz:

Po zatwierdzeniu przez moderatora pierwszych pięciu postów, zakładać nowe tematy, dyskutować i spierać się broniąc własnego zdania a także - po osiągnięciu wymaganego stażu - brać udział w forumowych głosowaniach.

II. Unikaj:

- Cytowania wypowiedzi, które znajdują się bezpośrednio nad Twoim wpisem.
- Dublowania tematów
- Offtopikowania poza działem Czat-room i spamowania
- Wklejania grafik, których wysokość lub szerokość przekracza 800 pikseli.
- Pisania kilku postów pod sobą (w większości tematów dostępna jest opcja edytowania wpisów)
- Umieszczania w stopce podpisu dłuższego niż 5 linijek, lub obrazka większego niż 150 (wysokość) na 800 (szerokość) pikseli, oraz stosowania awatara o rozmiarach przekraczających 120x120 pikseli.
- Zamieszczania treści przedstawiających narządy płciowe w stanie pobudzenia oraz ich wydzieliny, w formie innej niż podanie linka z wyraźnym ostrzeżeniem dotyczącym jego zawartości.
- Używania wulgaryzmów poza dedykowanym tematem Bluzgamy
- Używania zarezerwowanego dla Administracji (aby jej uwagi były bardziej widoczne) koloru czerwonego oraz kolorów łudząco do niego podobnych.

Administracja zastrzega sobie w tych przypadkach prawo do udzielenia upomnienia i/lub korekty.

III. Nie wolno:

- Trollować, nękać i obrażać userów
- Ujawniać treści prywatnych wiadomości bez zgody nadawcy.
- Offtopikować w tematach administracyjnych.
- Wklejać zdjęć czy filmików zakazanych przez prawo, zawierających treści drastyczne i/lub budzących odrazę.
- Rozpowszechniać treści szerzące dyskryminację, krzywdzące stereotypy oraz mowę nienawiści (zwłaszcza na tle bi-, trans- i homofobicznym oraz rasistowskim).
- Rozpowszechniać treści komercyjne i konkurencyjne wobec portalu Gejowo.pl
- Pisać specjalnie w sposób niezrozumiały lub nieczytelny dla innych (np. kalecząc język, stosując tzw. „pokemoniaste pismo”).
- Uporczywie lekceważyć upomnienia administracji.
- Korzystać jednocześnie z kilku kont (zidentyfikowane multikonto zostanie zablokowane, a nałożone na nie ostrzeżenia przeniesione na właściwe konto użytkownika).
- Ujawniać cudzych danych osobowych.
- Łamać regulaminu pod pretekstem reakcji na łamanie regulaminu przez innych.
- Umieszczać szczegółowych, potencjalnie niepożądanych, informacji na temat istotnych zwrotów akcji i zakończeń utworów teatralnych, filmowych, literackich, telewizyjnych, i innych, bez wyraźnego ostrzeżenia umieszczonego w 1. linijce postu, z wyłączeniem utworów których fabuła i zakończenie są powszechnie znane, jak np. "Pan Tadeusz" A. Mickiewicza, czy "Titanic" z 1997 roku.

Przewinienia przeciwko innemu użytkownikowi karane są przede wszystkim na wniosek poszkodowanego.

IV. Reperkusje:

Za forumowe przewinienia możesz zostać upomniany w pw bądź publicznie, lub ukarany na drodze:
    - zakazu wysyłania PW (jeśli to za ich pomocą złamiesz inne punkty Regulaminu),
    - czasowego zakazu pisania postów bez zatwierdzenia moderatora (każdy post użytkownika wymaga zatwierdzenia przed publikacją) - na czas od 1 do 5 dni,
    - czasowego zakazu pisania (1 - 5 dni dla poskromienia emocji),
    - formalnego ostrzeżenia (tzw. osta),
    - czasowego zawieszenia (tzw. bana terminowego) – o czasie trwania każdorazowo ustalanym przez Administrację,
    - wyrzucenia z Forum (tzw. bana bezterminowego).
Każdy użytkownik może odwołać się od kary osta wymierzonej przez pojedynczego przedstawiciela Administracji, do całego jej grona. Na drodze głosowania wewnętrznego decyzja zostanie podtrzymana lub anulowana. Ost nadany nie może zostać zdjęty (także przez osobę, która go nadała) bez głosowania administracyjnego.

Popełnienie przewinień, za które użytkownik został trzykrotnie ukarany ostrzeżeniem, skutkuje zastosowaniem dodatkowej kary czasowego zawieszenia (bana terminowego) w wymiarze trzech miesięcy od dnia ukarania ostatnim ostrzeżeniem przed zastosowaniem kary. W przypadku, gdy po odbyciu tej dodatkowej kary użytkownik popełni kolejne przewinienie, za które zostanie ukarany kolejnym ostrzeżeniem i po tym ukaraniu liczba posiadanych przez niego ostrzeżeń będzie wynosić trzy lub więcej, skutkuje to ponownym zastosowaniem trzymiesięcznego bana terminowego od chwili ostatniego ukarania.

Odbycie dodatkowej kary bana terminowego nie powoduje zatarcia otrzymanych do tej pory ostrzeżeń. Ostrzeżenie w każdym przypadku zaciera się po upływie 183 dni od ukarania i jest automatycznie usuwane z konta użytkownika.

V. Dodatkowe regulacje

Konta założone przed 04 kwietnia 2016 roku powstały automatycznie w chwili rejestracji użytkownika na stronie głównej portalu Gejowo.pl - użytkownik może więc posiadać konto na forum, choć nigdy tu się nie pojawił; od wskazanej daty konta na forum i portalu są od siebie niezależne i znajdują się w osobnych bazach danych.

Administracja zastrzega sobie prawo do kasowania kont użytkowników zarejestrowanych od 04 kwietnia 2016 roku, jeśli nie podjęli oni aktywności przez 30 dni od rejestracji.

Każdy użytkownik forum może zwrócić się do administracji z prośbą o zmianę nicka. Wnioski - wraz z podaniem propozycji nowego nicka - składać należy na drodze PW do administratorów lub w temacie administracyjnym. Użytkownik ma obowiązek sprawdzić, czy wybrany nick jest wolny. Po zaaprobowaniu nick zostanie zmieniony. Zmianę nicka administrator ogłasza w temacie "Ogłoszenia parafialne".

VI. Administracja:

Administratorami forum są:
    Walpurg
    Leo
    regysky
Moderatorami forum są:
    Hebius
    Incertus
    Molly
    Nathi
    mpp

    Radek26 IN MEMORIAM

Administracja zastrzega sobie prawo udzielenia odpowiedzi na wszystkie wnioski w terminie 5 dni.

________________


Re-publikacja 2013.10.21 (Hebius)
2013.10.25 - uzupełnienie wg wytycznych z głosowania #108. (Hebius)
2013.11.30 - uzupełnienie wg wytycznych z głosowań #137 i #137 (JdR)
2014.01.07 - uzupełnienie wg wytycznych z głosowania #140 (JdR)
2014.02.05 - uzupełnienie wg wytycznych z głosowania #141 (uzytkownik_konta)
2014.04.06 - uzupełnienie wg wytycznych z głosowania #151 (Hebius)
2014.05.26 - uzupełnienie wg wytycznych z głosowania #171 (m)
2014.08.10 - uzupełnienie po dwóch rezygnacjach i wskutek decyzji (W)
2014.10.18 - zmiana składu administracji po wyborach (Hebius)
2014.10.20 - zmiana wg wytycznych z głosowania # 186 (Hebius)
2015.03.26 - zmiana składu administracji wg wytycznych z głosowania # 207A (Radek26)
2015.11.23 - upamiętnienie Radka (Hebius)
2015.12.19 - uaktualnienie listy moderatorów (Walpurg) & korekta estetyczno-informacyjna (Hebius)
2016.01.08 - uaktualnienie składu moderatorów - dodanie Hawkena (Walpurg)
2016.04.01 - uaktualnienie składu moderatorów - dodanie leonka (Walpurg)
2016.04.19 - modyfikacja I punktu (w związku z wyeliminowaniem wymogu aktywacji konta) oraz uaktualnienie składu moderatorów (powrót mpp z urlopu)(Walpurg)
2016.05.20 - dodanie V punktu Regulaminu(Walpurg)
2016.10.08 - uaktualnienie zasad zmiany nicka (Hebius)
2017.02.02 - uaktualnienie nicków administracji po zmianach pisowni (Hebius)
2017.04.09 - uaktualnienie składu administracji po odejściu Hawkena (Walpurg)
2017.05.09 - modyfikacja Regulaminu w aspekcie kar(Walpurg)
2017.05.15 - modyfikacja Regulaminu - zastąpienie usuwania multikonta na jego blokadę (Walpurg)

Wróć do „Regulamin”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość